czwartek, 6 sierpnia 2009

Rozpoczynam serię ocen i metamorfoz.Na początek sonika131. 1.Dollka Twoja doll nie jest najpiękniejsza, ale wolisz inwestować w apartament i kolekcjonować ciuchy jak widzę, więc masz mniej kosmetyków.Sztuczne rzęsy byłyby ok, ale brakuje mi do nich ciemnego cienia.Pomadkę masz jedną,ale twoje usa mają dobry kolor, nic nie trzeba zmieniać :).Mi osobiście nie podoba się kształt nosa.W metamorfozie zmieniłam fryzurę na lżejszą, wakacyjną (w końcu jeszcze trwają xD), pomalowałam powieki niebieskim cieniem.I NIE użyłam kredki do brwi. Ty jej użyłaś, przez co twoja lalka wyglądała hmm...lekko strasznie?Jeśli taki był zamiar to zwracam honor.I jeszcze naszyjnik z wisienkami ci założyłam.Masz sporo biżuterii, ale radziłabym ci zainwestować w tusz do rzęs.Ogólnie doll nie jest śliczna.Jest ładna. Daję 4,5/5 na zachętę. Edit: jest już tusz, daję większą ocenę 2.Strój Fajnie, tak swojsko, aż miło się patrzy.Ja do metamorfozy dołożyłam strój ;) coś mi się wczoraj na niebiesko podobało...Użyłam spódnicy z DKNY i bluzki z Stuff by HD.Buty zostawiłam.Mają charakterek.Daję zdecydowane 5/5, bo na nie zasłużyłaś. 3.Apartament Pomysłowy.W 3 pokojach jest nawiązanie do natury.I dobrze. A tego pokoju nie mogłam dodać kawałka.Musiałam cały i dlatego ucięłam twoją doll.Nie obrazisz się, prawda?Mam nadzieję.Jest śliczny.Jezioro, prawda?Bo jak źle pomyślałam to mnie popraw.Więcej pokoi nie dodam bo ten jest najfajniejszy.Daję 4,5/5. Ocena ogólna: 4,5/5 fajne pomysły

1 komentarz:

  1. hmmm co ci to powiedzieć rzeczywiście zwracam uwage na ciuchy ten twój pomysł mi sie podoba ale do dolki to tak niezbyt moja mi się bardziej pododa chciałam żeby moja dolka była bardziej podobna do mnie pokoje mam takie bardziej normalne i nie mam żadnego szalonego pokoju ale ciesze sie że mnie tak oceniłaś byłaś surowa troche ale też fajnie dziekuje że mogłam być jako sonika131 na tym bnlogu :)

    OdpowiedzUsuń